ДЕНЬ УЧИТЕЛЯ

 

1.  Доброго дня вам, шановні вчителі!

У першу неділю жовтня, у вас професійне свято

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний

Без нього життєва повість , не пишеться у людини.

Немає свого він часу, життя його – тільки школа

Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

 

2. О, рідний, любий вчитель наш ласкавий,

Дбайливий друг наш з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт.

 

1. В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

 

2.  Отже, тема уроку звучить так: „Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі”.

Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загальнонавчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

 

Пісня на мотив „Зимний сон”

Якщо діти з самого рання,  з квітами до школи спішать

Значить вчителів своїх зі святом,  будуть вони дружно вітать.

На початку жовтня у неділю,  вчителі святкують свій день

І тоді для них не жаліють,  добрих слів і гарних пісень.

Приспів

Вам за науку щиро вдячні,  низький уклін від нас прийміть

За всі проступки необачні,  простіть ви нас, простіть.

Найкращих успіхів в роботі,  бажає щиро весь наш клас

І з днем учителя вітаємо ми вас.

 

1.  Із року в рік вчитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого ми будемо пам’ятати все життя.

 

2.  Сьогодні ваше свято, а тому ми вшановуємо всіх тих, кого любимо і поважаємо. Хто  вражає нас своїм обсягом знань? Хто завжди бажає нам добра? Кого ми часом ображаємо? Хто беззахисний перед невихованістю, неосвідченістю, агресивністю? Так, це ви, дорогі наші.

 

4.      Вчительська доля – мудрістю вкрита,

Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.

         Вчительська доля – дощем раннім вмита,

         Вона для людей буде вічним взірцем.

         Вклонімося низько вчительській долі

         І шану святу крізь віки пронесем

         Серця подаруєм в дитячих долонях

         І щедру любов принесем.

2.  Дорогі вчителі. Дозвольте довести до вашого відома деякі дані соціологічного дослідження нашої школи:

·        Загальна кількість вчителів –22

·        Із них _18_ представників жіночої статі, а 4 – чоловічої, що свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті;

·        Середній вік нашого педколективу  45

·        А  загальний стаж роботи ?. Це ж скільки за цей час можна було б виростити свиней, скільки скоптити курей та продати їх в Києві, або надоїти молока!

·        За 100 років існування нашої школи розбито вікон – 16, причому  2 з них уже в цьому році, розквашено носів – 322, набито синяків – 1000000.

·        За цей рік  ви сказали «Добрий день» більше 7 тисяч раз, а почули у відповідь лише 917 раз

 

1.  А ще ми подумали, що, можливо, наших вчителів, як і звичайну людину, цікавить майбутнє, тому придбали газету «Вечірня Тинівка» із астрологічним прогнозом на цей тиждень.

     (Розгортає газету) Отож, якщо серед вас є :

·        Овни, то у вас можливі проблеми зі здоров’ям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати, тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду, якщо вам вдасться її знайти в школі.

·        Тільці. В стосунках з завучем у вас почнеться новий етап, коли в кожному класі   виявите по кілька двієчників.

·        Близнята. Чекайте постійної навали інспекторів райвно, завуча, батьків, їхніх друзів та сусідів. Для них можете скласти графік відвідувань. Але  за окрему плату у вигляді щорічної премії можете пропускати  без черги.

·        Раки. Стримуйте емоції на уроках, інакше вони звільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоров’я здорової вашої  зарплати.

·        Леви. Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться дома, можете сміливо не вчити на завтра уроки історії.

·        Діви. У спілкуванні з учнями виявляйте підвищену агресивність, аби вас першим не образили.

·        Терези. Займіться гімнастикою на вашому городі. Подихайте свіжим повітрям біля забійного цеху.

·        Скорпіон. Дайте відпочинок язику. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Коллеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть, коли замовкнути.

·        Стрільці. Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому не свистіть у класі, бо не буде грошей.

·        Козероги. Головне для вас зараз – спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте, як росте домашній кактус.

·        Водолій.  Якщо відчуєте наближення завуча під час проведення уроку, негайно сховайтеся в іншому класі і почекайте поки вона розважатиме учнів. Не забудьте подякувати її за це на перерві.

·        Риби. Ваша творчість і ініціатива неприпустима. Інакше навісять справ більше, ніж ви зможете зробити за час, що залишився до пенсії.

 

(Чути стукіт у двері. З’являється листоноша Пєчкін)

         - Шановні, прошу уваги. Для вас є термінова телеграмма із районного відділу освіти.

Телеграмма

У зв’язку  з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

1.     Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.

2.     Передати ключі від школи  у спільне користування всіх учнів.

3.     Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям 9-11 класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.

4.     Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек  та невідвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і  море сліз пролитих у пошуках творів української та зарубіжної літератури.

Підпис: заврайоно 

 

1.      Найкраща школа – Тинівська, її нікому не забути

         Бо тут працюють з року в рік, натхненні, творчі й мудрі люди.

 

2.      Чудова школа, як ніде, поглянь навкруг, спитай усюди,

         Вам скажуть учні і батьки: працюють в ній найкращі люди.

 

Пісня „Пісня про вчительку”

ВЕДУЧИЙ. СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ – МОВНИКІВ

 Вед. І. Так виглядає їхній робочий день , а інколи ще й  в особистому  житті вчителі дуже вимогливі… Особливо до майбутніх чоловіків.

(Сценка)

Вч. укр. мови та літ перевіряє зошити.

Вч. : Ох, яка пізня  година , а в мене ще купа зошитів. Вчиш їх, вчиш, пояснюєш, а сядеш перевіряти, нічого не можу зрозуміти. Аби тільки це. Ось інші люди по клубах, ресторанах, дискотеках шукають своїх чоловіків, а в мене – безконечна писанина…

Розквітає рута – м’ята,

Морква – помідори,

 женихів кругом багато

та усі – потвори!

Де мій сокіл, я питаю,

Мій хлопець коханий?

Бо без нього борщ скисає

І картопля в’яне…

( чути стук у двері)

Заходить хлопець з книжкою в руках.

І хл. Я прийшов к тєбє з прівєтом

Россказать, що сонце встало…

Мнє обридло робко прятать

Свої чуства у утьосах

Через це тебе посватать

Я приїхав на кальосах!

Не дивись, що я не дуже,

А дивись в мою кишеню!

Як за мене вийдеш заміж

дам долярів цілу жменю!

Вч.: Забирайся геть, небого!

Мені таких як ти, не треба!

Якщо й вийду я за кого

То вже точно не за тебе!

І хл. : Я ж крутий предприніматель!

В мене лічная машина!

Все, що схочеш, будеш мати,

Тільки б мене полюбила!

Вч. : Ой, вертайся ти до хати,

Не дивись на чорні брови!

Як мені тебе кохати,

Якщо ти не знаєш мови!?

 

( І хл. виходить, заходить ІІ хл.)

ІІ хл. Учителько, ти мене лишила сну,

Як я побачив – то аж  подих сперло –

Твоїх очей дністрову глибину

І грудь високу, як гора Говерла!

Кохана, я від щастя очманів!

Чи думав, що таку красу зустріну?

Недаром батьківщиною слонів

Назвали нашу рідну Україну?

 

Вч. О, Боже, а цей нічим не кращий від попереднього.

Яких слонів?Агов…

Він правду каже – очманів, та й годі

Та ви мені через свою любов

Всі буряки стоптали на городі!

 

ІІ хл. Люба, то моя вина –

Даруй мені цей вчинок необачний…

Ну хочеш – привезу тобі слона

На слоновозі « Гетьман Сагайдачний»?

Я – щирий український патріот,

І регулярно маю те, що маю,

Я повсякчасно дбаю про народ,

Тому цілодобово хабарі приймаю!

Я покохав тебе за ніжний стан,

За усмішку , за голос, за фігурку!

Все матимеш – лише моєю стань!

Що скажеш?

Вч. : Зажерливість твоя паскудить землю й небо,

Так що від мене « ні» тримай –

І хобот свій не сунь, куди не треба!.

 

Сценка  "Битва вчителів"

Ведучий: Отже починаємо передачу, «битва вчителів» - сьогодні у нас нове завдання і наші глядачі не вірять, що наші вчителі впораються, з цим складним завданням. Поспішаємо попередити, у нас все чесно і без підстав, підсуджування, підказок і підніжок. Для виконання завдання запрошується вчитель молодших класів Іванова Марія Іванівна. Марія Іванівна вам належить сьогодні увійти в клас і змусити учня третього класу Сидорова Васю дати щоденник.

Учитель: Сидоров дай будь ласка щоденник.

Учень: Не дам.

Учитель: Сидоров відкривай портфель, діставай щоденник.

Учень: У мене його бабуся перед сном почитати взяла.

Учитель: Вася давай щоденник, а то в журнал два поставлю.

Вася: А за що?

Ведучий: На жаль час вийшло. Запрошуємо другого вчителя - Петрова Петра Петровича.

Учитель: Василь дай щоденник, а я тобі цукерку дам.

Учень: У мене батько на фабриці "Рошен" працює.

Учитель: Василь, я тебе в кут поставлю!

Учень: І чого я там не бачив?

Ведучий: Як не прикро, але це завдання не встиг виконати за часом і другий вчитель. Запрошуємо нашого третього кандидата Сидорову Василісу Петрівну

Учитель: Василь Васильович, ти чому щоденник вчителям не даєш?

Учень: Дома забув (сповзає по парту)

Учитель: Дай щоденник, будь ласка,

Учень: Ні. (Невпевнено)

Учитель: Дзвоню батькові (дістає телефон, робить вигляд, що вибирає в контактах)

Учень: (Дістає щоденник, на якому сидів) Мама тримай щоденник, тільки батькові не дзвони!

Ведучий: Як показала наша передача, всі наші вчителі професіонали, але без батьківської допомоги їм буває дуже важко. Співпраця вчителів та батьків дало результат на цьому тижні  - якою буде наступна битва, дізнаєтеся завтра.

                                 З’являється ворожка

          Ворожка: Ага! Я так і знала! Не чекаєте, без мене почали! Ой, лишенько! Куди це  мене          занесло?

Ведуча: На свято  Дня вчителя.

Ворожка:  Моя ти розумнице! Це навіть краще, ніж я сподівалась.

День вчителя в школі! Просто чудово! А ось і самі вчителі… (показує в зал)

Ворожка сходить зі сцени, підходить до класного керівника  11 класу.

Ворожка: Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим  серце             заспокоїться. Лежить на  тобі  чорне прокляття, вже … рік лежить. Так … ( уважно розглядає долоню). Але  вже недовго висіти йому над  твоєю головою. Як  тільки оцією рукою випишеш .?. атестатів, станеш вільна, як птах. Ні тобі виховних годин, ні генерального прибирання… Ось тобі амулет на щастя (дає ручку з чорною пастою), щоб атестати благополучно виписались та щоб прокляття зникло.

Ворожка підходить до вчителя математики.

Ой голубко,  а що це в тебе на долоні написано? (тре долоню вчителя).  Та не хвилюйся ти так.      Уроки сьогодні вести не доведеться. Чого-чого?! Санстанція не допустить за недотримання правил гігієни. Між іншим  у тебе, красунечко, сьогодні іспит. Сама не розумію, де б йому взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (дає ручку з червоною пастою). Як будеш зошити перевіряти,  одиничку пиши, а нулик дописуй; одиничку пиши, а двієчку дописуй.  І жодних проблем не матимеш.

Ворожка підходить до директора школи.

О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирний туз.

О, вибачте, директор школи. Тут амулетом не відбудешся. Покажіть – но ручку! Ой важка праця  на вас чекає, будете купу атестатів  підписувати. Та пильно слідкуйте, щоб на кінець навчального року у класному журналі 10 класу було поменше одноцифрових  оцінок, а все двоцифрові. Бачу я, що  й вам  не обминути  випробування, але повірте мені, все скінчиться чудово.

В цей час з’являється інспектор

Інспектор: Ах ти, темна чорнокнижнице! І як  ти встигаєш скрізь всунути  свого носа?  Хто тебе сюди запрошував?

Ворожка: Явився, світло науки. І що ти за чоловік такий?  У людей свято, а ти сваритися…

Інспектор:  Свято  відкладається на  невизначений термін…  Я приїхав перевіряти  шкільну документацію.

Ворожка:  Як це відкладається? Поглянь, учні зібралися, щоб  привітати своїх вчителів зі святом.

Інспектор: Ну добре, умовила, запрошуй вже їх до виступів. Перевірю іншим разом.

 

 Нагородження вчителів медалями.