Система виховної роботи Тинівської ЗОШ І-ІІІ ст.

 

                                                                              Мета нашого виховання полягає  лише в тому, щоб виховати  людину – творця,   людину – громадянина.Ми повинні виховувати людину   яка зобов’язана бути щасливою                                                                                   А.С. Макаренко

         Проблема батьків і дітей, виховання підростаючого покоління стояла перед людством у всі часи. Тому одним із важливих і невідкладних завдань країни на сучасному етапі розвитку є виховання громадянина. Головна мета громадянського виховання, як стверджує академік АПН О. Сухомлинська, - це підготовка молоді до життя у громадянському демократичному суспіль-стві, у взаємопов'язаному світі; визнання та прийняття цінностей, що висту-пають головними, визначальними для даного суспільства.

           Становлення української державності, інтеграція у європейське і світове співтовариство, відмова від тоталітарних методів управління держа-вою і побудова громадянського суспільства передбачають орієнтацію на лю-дину, яка здатна працювати на процес державотворення, на становлення народу України . Стрижнем цієї системи виховання в Україні є національна ідея, спрямована на вироблення життєвої позиції людини, становлення її як особистості, як громадянина своєї держави. Тому головною метою, над вико-нанням якої працює колектив Тинівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ст., є виховати громадянина як члена правового суспільства, демократичної держа-ви, особи, що відчуває й цінує ідеали, свободи й рівності, усвідомлює вартість людської гідності, здатна сама визначити пріоритети власного життя, прагне встановлення справедливої і стабільної політичної системи й готова підтримувати її існування. Саме  виховна проблема « Загальнолюдські цінності, народні звичаї і традиції – основа формування громадянина Украї-ни», над якою працює педколектив Тинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,розкриває й суть ціленаправленої роботи всіх ланок виховного процесу.

         Виховна робота школи організована у відповідності з вимогами "Закону про освіту", державних концепцій національного виховання, громадянського виховання, патріотичного виховання, сімейного виховання, превентивного виховання; спрямована на виконання цільових програм "Діти України", "Обдарованість", "Здоров'я", "Молодь  Черкащини", Національної програми патріотичного виховання, програми "Виховання". При організації роботи адміністрація керується розпорядчими документами районного відділу освіти. Розроблено шкільну програму "Виховання" до 2013 року.

         Система виховної роботи  спрямована  на виховання у молодої людини високих моральних ідеалів, почуття любові до своєї Батьківщини, потреби у служінні їй. Відомо, що основні риси громадянина формуються в молодому віці, під впливом загальнонародних, національних цінностей, у взаємодії особистості із суспільством,яке на кожному етапі представляють сім'я,школа, різноманітні колективи.

          Виховання орієнтоване на формування свідомого громадянина, патріо-та, професіонала, людини зі шляхетними особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та пове-дінкою, спрямованими на саморозвиток.

       Виховання громадянина спрямоване на розвиток патріотизму, національ-ної самосвідомості, культури міжетнічних відносин, планетарної свідомості, правосвідомості, політичної культури, дбайливого ставлення до природи, моральності, трудолюбства , культури поведінки особистості.

         Патріотизм  постає як глибоке громадянське почуття, змістом якого є любов до свого народу, Батьківщини, усвідомлення своєї причетності до історії, традицій, культури свого народу, вболівання за його майбутнє.

         Національна самосвідомість передбачає усвідомлення себе часткою національної  спільноти, носієм національних  цінностей.

          Культура міжетнічних відносин передбачає  реалізацію взаємозалеж-них інтересів етносів, народностей у процесі економічного, політичного, соціального й духовного життя на принципах свободи, рівноправності, взаємодопомоги, миру, толерантності, терпимості .

          Планетарна свідомість - це передусім усвідомлення єдності й унікаль-ності життя на Землі, почуття поваги до всіх народів, їхніх прав, інтересів і цінностей. Вона ґрунтується на розумінні світу як єдності й різноманітності, системи держав, які повинні мирно співіснувати, співпрацювати в умовах свободи, на засадах моральних ідеалів, гуманізації міжнародних відносин, визнанні пріоритетом права людини, націй і народів.

         Правосвідомість ґрунтується  на усвідомленні прав, свобод, обов'язків, ставленні до закону, інститутів державної влади.

         Розвиток політичної культури означає політичну компетентність,знання про типи держав, політичні організації, принципи й процедури суспільної взаємодії, виборчу систему. Виявляється у лояльному, критично вимогли-вому ставленні до держави, її інститутів, здатності брати участь у прийнятті рішень, які мають впливати на владу.

        Дбайливе ставлення до природи виявляється в особистій причетності й відповідальності за збереження й примноження природних багатств, вироб-ленні вміння співіснувати з природою, в нетерпимості до її губителів, усві-домленні необхідності вирішення екологічних проблем.

        Моральність особистості передбачає такі гуманістичні риси, як доброта, увага, чуйність, милосердя, толерантність, совість, чесність, повага, правди-вість, працелюбність, справедливість, гідність, терпимість до людей, повага і любов до своїх батьків, роду. Ці якості визначають культуру особистості. Норми моралі полегшують сприймання правових норм, які допомагають глибше усвідомлювати моральні істини. Моральна свідомість дає змогу усвідомити межу моральної поведінки, за якою починаються аморальні й протиправні вчинки. Високоморальна свідомість стимулює соціально цінніс-ну поведінку, застерігає від правопорушень.

         Розвиток мотивації до праці передбачає усвідомлення життєвої потреби у трудовій активності, виявленні ініціативи, підприємництва, розуміння еко-номічних законів і проблем суспільства та шляхів їх вирішення, готовності до соціальної творчості, конкурентоспроможності й самореалізації особис-тості в ринкових відносинах.

       Полікультурне виховання охоплює вивчення різноманітних культур, виховання поваги до представників усіх культур, не зважаючи на расове, етнічне походження, сприйняття взаємозв'язку та взаємовпливу загально-людського, національного компонентів культури в широкому значенні.

          Ефективність громадянського виховання залежить від спрямованості виховного процесу, форм і методів його організації. Провідна роль належить предметам соціально-гуманітарного циклу: історії, географії, природознав-ству, правознавству, літературі, активним методам навчання, спрямованим на самостійний пошук, формування критичного мислення, ініціативи й творчос-ті.Застосування форм і методів громадянського виховання покликане форму-вати в особистості когнітивні , нормативні та поведінкові норми, вміння міркувати, аналізувати, ставити питання, шукати власні відповіді, аналізу-вати проблеми, робити власні висновки, брати участь у громадському житті, набувати вмінь та навичок адаптації, захищати свої інтереси, поважати інтереси і права інших, самореалізовуватися тощо.       

        В сучасних умовах колектив Тинівської ЗОШ підійшов до розуміння того, що лише особистісно-орієнтоване виховання дітей може задовольнити вимоги суспільства. Виховання  підростаючого покоління має турбувати все суспільство , адже дитина виростає і набуває статусу громадянина України . Вважаємо , що від того ,скільки уваги й зусиль прикладемо всі ми - батьки ,  учителі , представники влади , друзі , сусіди , рідні – у процес виховання , залежить результат . Саме тому на сучасному етапі розвитку системи освіти створена система широкого залучення громадськості , яка  не дозволяє приймати важливі рішення без консультації і є менш залежною і вразливою від конкретних посадових осіб . Цього  досягнуто лише відкритістю та прозо-рістю освітньої програми .

            Визначення  стратегічних напрямів діяльності освітнього закладу , суспільне замовлення , вплив на обсяги фінансування та кадрову політику визначає освітня громадська рада району , що діє згідно із законодавством України про освіту .

            Державна складова моделі  має кілька лінійних рівнів управління ,  тобто ієрархічну структуру :

·        вищий рівень цієї системи забезпечує районний відділ освіти ,

·        другий рівень – директор школи ,

·        третій рівень :

-         заступник директора з навчально-виховної роботи;

-         заступник директора з виховної роботи ;

-         педагог – організатор дитячого колективу .

Організаційно-педагогічну модель державно - громадського управління Тинівської ЗОШ І-ІІІ ст. утворюють :

·        загальні збори ( загальношкільні конференції , батьківські та учнівські конференції ) ;

·        педагогічна рада ;

·        рада школи ;

·        заступники директора з НВР і ВР ;

·        батьківські комітети ;

·        піклувальна рада ;

·        учнівське самоврядування .

       Метою виховання є розвиток особистості з високою національною і громадянською свідомістю через систему особистісно-орієнтованої освіти; реалізація концепції збереження фізичного й психічного здоров'я дітей в умовах здійснення навчально-виховного процесу; формування в дітей розуміння особистої ролі в розвитку суспільства через систему учнівського самоврядування. Для досягнення поставленої мети ми спираємось на загальнолюдські цінності, такі як людина, сім'я, Батьківщина, праця, земля, творчість. Кінцевим результатом виховання є формування цілісної особистості, яка має активну творчу й соціальну позицію, високі моральні якості, які постійно вдосконалює, уміє керувати своїм здоров'ям, прагне до знань і має певний достатній життєвий досвід, тобто готова до суспільного життя: «Почуття належності до нашої громади, нашого суспільства, наших історичних традицій та нашої інтелектуальної спадщини поглиблюються, коли ми відчуваємо, що ця громада створена нами, а не природою, за нашим, а не випадково знайденим зразком, і є однією з багатьох їй подібних , сфор- мованих людьми» ( Р.Горті, американський філософ).

            Велика виховна програма направлена і проти моббінгу, який нерідко зустрічається в сучасній школі.  Якщо ми   будуємо   справді демократичну школу , нам слід забути  слово « примусити». Та як показує практика , дуже важко відмовитися від різних форм  прямого  чи непрямого примусу . « Не вмієш – навчимо , не хочеш змусимо !» - такий суто тоталітарний підхід , мабуть , у нас у крові .У будь-якому випадку не варто поступатися принципа-ми побудови гуманістичної школи . Якщо,  наприклад , у вашій школі діє система об’єднань за інтересами , ми не маємо права відступати від принципу їх організації , який закладений у самій назві цієї форми позаурочної роботи . Поява будь-якого примусу означатиме руйнацію цього сектора освіти на основі вільного вибору .   Страх  - поганий союзник , якщо ми справді хочемо створити в школі атмосферу творчості , пробудити жагу до знань :« Позбавлення від страху   - це найбільш прекрасне , що може статися з дитиною в школі»(  А.Нейлл).

           Виховна система Тинівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. має Концептуальну ідею – це виховання Громадянина, Патріота. Метою виховання є становлення громадянина України, Патріота своєї держави.

     Завдання виховної системи: забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог; реалізація індивідуального підходу до особистості; сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду, успадкуванню ними духовних надбань українського народу; виховання національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, держави; формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації; забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, турбота про молодших, хворих; виховання правової культури, поваги до Конституції України, законів України, державної символіки.

     Принципи виховної системи: любов до батьківського дому; повага до старших, піклування про них; бережливе ставлення до природи та її ресурсів; уміння підпорядковувати власне суспільному; дотримання звичаїв, обрядів, традицій свого народу; відповідальність перед суспільством за свою поведінку; відповідальне виконання громадянських обов’язків і правових норм; правова свідомість і самосвідомість; громадянський обов’язок перед родичами, старшими поколіннями.

      Шляхи реалізації виховних завдань:

·        інформаційно-методичне забезпечення виховного процесу;

·        організація та розвиток позакласної роботи;

·        робота з батьками;

·        організація управління виховним процесом;

·        соціальне партнерство в ім’я дитини.

             У виховній роботі використовуємо різноманітні прийоми, методи, заходи виховання.

Методи виховання:

·        перспектива;

·        матеріальне і моральне стимулювання (похвала і критика);

·        громадська думка;

·        рефлексія.

          Засоби виховання:

·        праця;

·          особистий приклад;

·          навчання;

·        спілкування;

·         слово;

·         мистецтво;

·         спорт;

·         гра;

·         елементи соціального середовища;

·         робота в шкільному учнівському самоврядуванні;

·         шкільний музей  Бойової і трудової слави с.Тинівка.

           Прийоми виховання:

·        довіра;

·        прохання,

·         нагорода,

·        методики колективної і групової діяльності.

        Щоб досягти цього результату ми будуємо виховну роботу за певни-ми напрямками ( кожен напрямок здійснюється під девізом):

Ø      Національно-патріотичне виховання.

-         Військово- патріотичне.

«Хто не пам’ятає свого минулого, той не вартий майбутнього»

-         Громадянсько-патріотичне.

«Тільки щастя нам дано багате –

То велике щастя наше:

Мати, Батьківщина, правда і любов!»

Ø      Морально-етичне виховання.

«Цю мудрість важливу в житті не забудь:

Завжди і в усьому Людиною будь!»

«Хто не став насамперед Людиною, той поганий  громадянин»(В.Бєлінський)

 Ø      Духовне виховання.

«Хто дужий тілом, може терпіти і спеку, і холод, хто здоровий душевно, може перетерпіти і гнів, і горе, і радість» (Епіктет).

« Якщо Ви хочете зробити внесок у своє майбутнє , вкладіть у нього частину своєї душі» ( Х.Хейєс)

Ø      Фізична культура та  виховання потреби здорового способу життя.

«Здорова дитина – щаслива родина – міцна Україна»

Ø      Розвиток самоврядування.

«Хочеш жити – живи крилато,

Хочеш бути щасливим –  то вір у людей,

Подаруй їм любові багато,

Все життя їм віддай,

як титан  Прометей!»

Ø      Екологічне виховання.

«Люби природу не для неї, люби для себе»

 Ø      Правове виховання.

«Що людина робить, такою вона і є» (Вільгельм Фрідріх Гегель).

Ø      Родинне виховання.

«Найкращий  спосіб прищепити дітям любов до батьківщини полягає в тому, щоб ця любов була у батьків» (Шарль Монтеск`є).

Ø      Трудове виховання.

«Справжня скарбниця для людей – вміння трудитися!»

             Вся виховна робота школи чітко спланована й систематизована.

 

 

 

        Отже, виходячи із вищесказаного, можна сміливо стверджувати, що Тинівська школа є одним із центрів громадянського виховання учнів, успіш-но працює над виконанням найважливішого завдання сучасної школи –  виховання свідомого й активного громадянина України.

 

 

                    Національно-патріотичне виховання

 

 

 

 

           Національно-патріотичне виховання в Тинівській школі має системний характер і займає значне місце. Школа поглиблено навчає дітей українській мові та літературі, тому традиції українського народу, його звичаї, культура в нашій школі не лише теоретично вивчаються, а й практично втілюються. Так,  у всіх класах є обов'язковими виховні години, на яких вивчаються символи, обереги України, основні закони нашої держави. Ось їхня тематика: "Свою Україну любіть", "Моя Україна - червона калина", "Політична культура молодої людини", "Прапор, герб - ознаки держави", "Я - громадянин Украї-ни", диспути "Чи задоволений я рівнем громадянськості?" та ін. Цікавими є інноваційні форми виховної роботи, які ми намагаємося впроваджувати. Традиційною стала щорічна посвята першокласників у барвінчата, що дає змогу молодшим школярам відчути свою приналежність до великого українського народу.

 

 

     

                         

           Особливо велику роботу проводить шкільний музей. Він є діючим центром національного виховання учнів. Тут зібрано багато матеріалів, які використовуються під час проведення виховних заходів у класах.

           

 

               

           

 

          

  

 

                            Морально-етичне виховання

           Культура поведінки - одна із необхідних рис сучасної людини. Мо-рально-етичне виховання в школі здійснюється в процесі безпосередньої участі учнів у виховних заходах, як класних, так і позакласних, шкільних

заходах.

 

     

 

 

    

              Практикуємо проведення Тижнів етики, Тижнів моралі, виставки плакатів "Умій себе поводити", "Ми і мораль" та ін. У школі впроваджується досвід "Виховання культури поведінки учня як невід'ємної складової розвит-ку особистості дитини, її світоглядної позиції на основі прилучення до націо-нально-культурних надбань українського народу".

 

 

 

 

 

                                     

                                        Духовне виховання 

                                                     

«Чим людина розумніша і добріша , тим більше вона помічає добра в людях»

                                                                                                              ( Б.Паскаль).

          Чим далі , тим  більше стає зрозумілим те , що наше суспільство  страждає від багатьох невирішених проблем , причиною яких є одна дуже важка хвороба – бездуховність. Безбожне , аморальне , сповнене  брехні , лицемірства  та злочинної байдужості  життя  щодня нагадує про те , що ми далеко відійшли від Бога , збилися з дороги , втратили орієнтири і тонемо в безнадії . При цьому, слід підкреслити , деградує сім`я .

           Першими, хто усвідомлює глибину загрози  , що відкривається перед нашими дітьми , є педагоги .

           Чи готові ми , педагоги, відійти після тривалої перерви  від колишніх стереотипів та активно втрутитися в процеси , які відбуваються сьогодні в нашій системі , зокрема в освіті , що на перше місце ставить проблему формування гуманної особистості ?

          Якщо з дитинства не прищепити людині основ духовності , то вона виросте  німою й сліпою . Що ж ми розуміємо під духовністю ?

         Духовність… Слово це майже всі ми промовляємо  по особливому : стиха , піднесено . Адже розуміємо , що зміст його приховує щось звеличено- прекрасне . Без чіткого уявлення про духовність як особливу рису людини та умови , за яких відбувається духовний розвиток , неможливо цьому свідомо сприяти .

        Духовність  - це складне гармонійне поєднання різноманітних  особис-тісних якостей людини . В основі їх лежить любов , яка йде від Бога . Це значить  , що без живого співчуття до людей , без інтересу до людської особистості  й думати не можна про служіння вчителя , лікаря , священика .

       Інколи духовність ототожнюють з релігією або з високим рівнем мораль-ності , з інтелектуальними чи творчими здібностями . Але легко довести , що віддана Богові людина, яка не виявляє доброчинності у своєму житті,не праг-не до самовдосконалення,навряд чи може вважатися духовно розвиненою .                                     

                

         Фізичне виховання та оздоровлення учнів

 

 

 

 

            Фізичне вдосконалення й виховання потреби здорового способу життя - один із пріоритетних напрямків діяльності Тинівської школи. У школі прак-тикується обов'язкове проведення фізкультхвилинок, особливо музичних,оздоровчих годин, проходять спортивні свята, ігри, змагання. Щороку школа займає призові місця в районних змаганнях.

 

                     Розвиток учнівського самоврядування

           Дитина тільки тоді здобуде соціальний досвід, тільки тоді осягне ази громадянськості, коли сама візьме активну участь у вирішенні важливих питань. Тобто, органи учнівського самоврядування - одна із шкіл громадян-ського виховання, дієвий  спосіб поєднання теорії та практики у вихованні громадянина демократичного суспільства. Учнівське самоврядування сприяє формуванню особистості, здатної приймати нестандартні рішення, соціально активної, з глибоко усвідомленою громадянською позицією.

       Учнівське дитяче об’єднання Тинівської школи – це «РАНОК», до складу якої входять: країна Барвінкова (1-4 класи), «Ранок» (5-7), «Юність» (8-11 )

       Дитяча організація школи створена в 2003 році і працює за програмою «Я, родина, Батьківщина».

       В 2012-2013 навчальному році  учнівський колектив Тинівської школи нараховує 148  членів.

           Як школа в цілому, так і кожен класний колектив обрали собі напрямок, за яким працюють, і відповідно девіз, із яким «живуть» у школі.

Школа

Девіз:    Горіти, а не тліти.

              Хай живе полум’я життя!

 

Дитяча організація  «Барвінкова країна» (1-4 класи)

Девіз:     Живи, зростай, країно Барвінкова!

 

Дитяча організація  «Ранок» ( 5-7 класи)

Девіз:     Крок за кроком дружно йти

               До щасливої мети!

 

Дитяча організація  «Юність» ( 8-11 класи)

Девіз:     Нехай серця не знають супокою,

               Хай мрії обганяють часу біг,

               І наша юність буде хай такою,

               Щоб їй ніхто не заздрити не міг!

 

 

 

1 клас    « Мандрівники»

Девіз :   Нам дружити , мандрувати ,

              В мріях сонячних літати ,

              Обирать свою дорогу ,

              Честь і совість берегти ,

              Другу йти на допомогу ,

              Наближатись до мети .

 

 

 

 

2 клас « Сонячні промінчики»

Девіз :   Ми маленькі сонячні промінчики

              Дружньої учнівської сім`ї .

              Хоч не всі ми будемо відмінники ,

              Але всі ми будемо добрими  людьми.

 

      

3 клас  « Маленькі українці»

Девіз :   Ми школярі – не малюки,

              Але вчимося залюбки.

              Щоб світ прекрасний збудувати,

              Знання потрібно добрі мати .

              І прославляти Україну :

              Її ми діти , її ми зміна .

 

 

 

4 клас   « Школярики»

Девіз :   Вчитись будемо сумлінно

              І поводитись відмінно ,

              Щоб батьки могли радіти ,

              Що такі в них гарні діти .

 

 

 

 

5 клас   «Дружба»

Девіз :   Дорожити дружбою ,

              Сміло в світ іти ,

              Добрими і чуйними ,

              Щирими рости .

 

 

 

 

6 клас    « Наполегливі»

Девіз :   Хочемо – доб’ємось ,

              Шукаємо – знайдемо !

 

 

 

 

7 клас    « Сузір’я»

Девіз :   Мерщій до штурвалу –

              До сонця летімо!

              Ми прагнемо різноманіття ,

              Сьогодні ми мрієм ,

              А завтра дерзаєм .

              Ми – діти нового століття!

 

 

 

8 клас    « Спортсмени»

Девіз :   Хай не буде суперечок

              Серед нас ніколи.

              Нехай спорт нас поєднає

              В нашій рідній школі .

 

 

               

9 клас    « Політ»

Девіз :   Не падай вниз , а постійно прагни

               ввись!

 

 

 

    

 

  

10 клас  « Мрія»

Девіз :  Ми хочем жити кожним днем ,

             Не ждать омріяної дати ,

             Горіть сьогоднішнім вогнем ,

             Бо Потім може не настати !

 

 

    

 

    

11 клас  « Романтики»

Девіз :  І зробити це ми мусим :

             Всяк примножувать красу ,

             Засвітити людям душу

             Й на траву розлить росу . 

 Кожен клас працює за  провідним напрямком, який обрав.

Країна Барвінкова, яку складають учні 1 –4 класів , працює  за напрямком:«Морально-етичне виховання»:

1 –й клас – класовод Валентина Іванівна Корінна.

 2 –й клас – класовод  Любов Михайлівна Мороз;

3 –й клас – класовод  Алла Василівна Хижняк ;

4 –й клас – класовод Людмила Олександрівна Миргородська.

 «Національно-патріотичне виховання»:

5-й  клас – класний керівник  Дзьома Любов Миколаївна;

6-й  клас – класний керівник Рожі Томас Адальдертович;

7-й  клас – класний керівник Катерина Петрівна Шкуренко;

9-й  клас – класний керівник Вертецька Тетяна Миколаївна .

 

«Родинне виховання»:

8-й  клас – класний керівник  Лідія Йосипівна Кулинич.

10-й  клас – класний керівник  Зоя Миколаївна Тіторенко.

«Трудове виховання»:

11-й  клас – класний керівник  Надія Іванівна Дерега

 

          Учнівське самоврядування  є невід’ємною  рівноправною частиною структури суб’єктів державно-громадської моделі управління освіти . Діти та підлітки , які обираються до органів учнівського самоврядування  , самі, навчаючись  у дорослих прогнозувати , планувати , аналізувати , координувати , організовувати тощо , оволодівають методикою « Рівний рівному» та забезпечують навчання ровесників і дітей молодшого віку речам,  що стають надзвичайно актуальними у межах державно-громадської моделі управління освіти . Залучення дітей та підлітків до учнівського самовряду-вання не є самоціллю , а , перш за все , спрямоване на виховання громадя-нина  України з активною життєвою позицією , здатного вижити в умовах жорстокої конкуренції та впливати на процеси оточуючого середовища .

      Загальне керівництво дитячою організацією школи здійснює учнівський комітет школи, до складу якого входять 44 учні  із числа  старост класів , їх заступників та делегованих представників.

     Члени  учкому відповідають за певні ділянки роботи в школі та поза її межами.

     Всі відповідальні за певну ділянку роботи мають знаки пріоритету. За виконану роботу кожен із них звітує щотижня на робочій лінійці перед всією школою.

Голова учкому                            Бобер  Марія     10 клас

Заступник                                    Гаряча Анна       8 клас

Секретар                                      Коваленко Аліна  10 клас

 

             Функції учнівського самоврядування  :

 

 

·        центр милосердя ( учні 7-11 класів ) :

-         організовує надання шефської допомоги учням молодшого віку та

роботу з підтримки учнів із соціально незахищених родин;

-         проводить акції благодійного характеру;

Комісія по роботі з                      Бородійчук Аліна 11 клас

молодшими школярами             Коваленко Аліна  10 клас

                                                        Федоренко Дар`я  11 клас

                                                        Волицька Анастасія 11 клас

                                                       

   

 

·        центр творчості та спорту ( учні  7-11 класів) планує та організо-

вує   колективну творчу  діяльність за такими напрямами :

-         культурно-мистецьким ;

Комісія культури і                        Гаряча  Анна– голова комісії  8 кл.

дозвілля                                        Миргородська Софія  5 клас

                                                        Дзьома Владислава   7 клас

                                                        Вертецька Леся  9 клас

                                                        Мороз Альна  9 клас

                                                        Білецька Юлія   8 клас

                                                        Степовенко Діана 5 клас

 

-         спортивно-оздоровчим ;

Спортивно-оздоровча                Онищук Вадим – голова    

комісія                                           комісії,10 клас                                                                                                                   

 

                                                        Бобер Інна  9 клас

                                                        Федоренко Максим  9  клас

                                                        Журавльов Анатолій   8 клас

                                                        Cупрун Вадим 8 клас

                                                        Бондаренко Євгенія 7 клас

                                                        Буряк Микола 6 клас

                                                        Шкільнюк Назар 9 клас

 

·        центр соціального захисту  ( учні 7-11 класів ) сприяє :

-         формування правової культури ;

-         пропаганді правових знань ;

-         захисту інтересів неповнолітніх ;

·        прес-центр « Клас»

                                         Коваленко Віталіна -  10 кл., головний редактор

                                              Присяжнюк Дарина – 9 кл.,  ,

                                              Білецька Юлія – 8 кл., 

                                              Степовенко Діана 5 кл.,

                                              Шрамович Руслана – 7 кл.,

                                              Дзьома Владислава  - 7 кл.,

                                              

 

-         забезпечує інформаційні потреби школи ;

-         поширює інформацію з різних галузей знань ;

-         висвітлює події шкільного життя ;

-         сприяє розвитку мовної культури в цілому та культури спілкування

зокрема ;

·        навчальний центр  сприяє :

-         удосконаленню навчальної діяльності учнів ;

-         проведенню предметних олімпіад , конкурсів та інтелектуальних змагань;

Навчальна комісія                     Поліщук Михайло , 10 клас- голова комісії                                                                                                               

                                                        Федоренко Світлана 10 клас,

                                                        Супрун Вадим      8 клас,

                                                        Мостовенко Владислав  6 клас

                                                        Шкільнюк Наталя 5 клас

 

·        санітарно-господарчий центр :

-         здійснює профілактичну роботу  щодо запобігання шкідливим

звичкам  ;

-         контролює санітарно-гігієнічний стан класів ;

-         пропагує здоровий спосіб життя ;

·        центр дисципліни і порядку:

-         проводить роботу  з дотримання учнями правил внутрішнього

          розпорядку  школи ;

-         контролює чергування учнів 7-11 класів у школі та чергування учнів

по класах . 

             Комісія дисципліни                  Рудий Олександр  - голова комісії 9 кл.

             і порядку                                     Журавльов Анатолій   8 клас                                                                                             Слобода Яна  5 клас

                                                                   Присяжнюк Анастасія    6 клас

                                                                   

 

 

                                         Трудове виховання

 

 

 

 

 

 

 

   

                                      

 

                                              

                               

                                   Екологічне виховання

 

 

 

 

 

                     Художньо-естетичне виховання